The dead of the night

Författare: John Marsden
Serie: Tomorrow #2
Se även: Tomorrow when the war began 

Andra boken i Tomorrow- serien och den här är nästan lika bra som den första, dvs riktigtsupermegabra!

Jag tänker inte gå in så mycket på handlingen för att inte spoila de som inte har läst den första boken, jag kan bara rekommendera att läsa första boken.

Men jag såg något spännande på den HÄR fansiten för ett tag sedan. De skriver att manus till filmatiseringen av den här, andra boken, faktiskt håller på att skrivas! Väldigt konstigt, jag hade helt ställt in mig på att det inte skulle bli någon andra film efter det HÄR. Men skulle självklart vara jätteroligt om den här boken också blev till film. När jag läste den kunde jag verkligen tänka mig att den skulle passa som film.

/Mathilda

Kommentera

