I Min bokhög

 

Senaste nytt ifrån Johannas Bokhylla. Jag har en hel bokhög som ska läsas, blir glad av bokhögar, att ha så mycket som bara väntar på att bli läst (: Så här är ett urval ur högen. Framöver kommer ni att få recensioner på bl.a. dessa böckerna:

 Jokern

Författare: Markus Zusak

Förlag: B.Wahlström

”Markus Zusaks roman om antihjälten Ed
 är fylld av skratt, knytnävar och kärlek”

Alla har ett hungrigt hjärta

Författare: Bjørn Sortland

Förlag: X-publishing

”-Jag vill egentligen till Oslo, säger jag utan att låta orden passera hjärnan. Om jag inte hade vart så jävla rädd för det jag snart måste berätta för honom hade jag frågat honom om… nej.”

En gång

Författare: Margaret Wild

Förlag: X-publishing

”Så kommer helgen, osynlig, men med en unik förmåga att se in i andras hjärtan. Med sitt blixtrande leende kastar hon sig rakt in i Gades tomrum – och det förändrar deras liv för alltid.”

/Johanna

Kommentera

