Bok.nu

Bok.nu är en hemsida som jag har använt i ett par år nu. Den är riktigt bra att vara medlem på om man vill hålla reda på vad man tyckte om olika böcker, se vad andra tycker om olika böcker m.m. En annan bra sak är att man får bra boktips baserade på vad man har satt ett högt betyg på tidigare. Om jag till exempel har satt bra betyg på många böcker med liknande genre får jag boktips om böcker som jag kanske också tycker om.

Vad jag verkligen gillar är ”tänker läsa listan”. Perfekt för att hålla reda på vilka böcker man vill läsa.

/Mathilda

Kommentera

