Du vet var jag finns

Författare: Rachel Cohn
Förlag: X-publishing
Originaltitel: You know where to find me

Miles och Laura är kusiner men har alltid varit mer som systrar.
När Laura begår självmord blir Miles förkrossad och för att inte behöva tänka på att Laura är död börjar hon missbruka droger och röka mer än någonsin.

Jag vet inte vad mer jag ska säga om handlingen. Det känns fortfarande inte som att boken handlade om någonting alls efter att Laura hade dött, mer än att Miles var jätteledsen.

I mitten av boken hann jag oftast bara läsa några få sidor innan jag somnade. Kanske berodde det på alla långa diskussioner om politik, kanske berodde på att den var så händelselös. Jag tyckte i alla fall inte att den var speciellt bra.

/Mathilda

2 thoughts on “Du vet var jag finns

Kommentera

