Stravaganza – Maskernas stad

För ett bra tag sedan fick jag boken Stravaganza  Maskernas stad – Mary Hoffman men jag har inte läst den. Ibland blir det bara så att de ligger olästa, jag skaffar nya böcker, läser de, och vips, den blir bortglömd. Jag hittade den nu imorse i min bokhylla bakom de andra böckerna. Den är kanske jättebra, vem vet. Så nu har jag bestämt mig för att jag ska läsa denna så fort jag får tid till det. Alltså, när jag har läst de fem böckerna som ligger och väntar på mig i min bokhög.

Om någon av er har läst den får ni väldigt gärna kommentera och säga vad ni tycker om den (:

/Johanna

2 thoughts on “Stravaganza – Maskernas stad

  1. jag tycker verkligen att den ska läsas, jag läste den iförsig för 2 år sedan, då jag var 14, men jag älskar den verkligen. boken lämnade verkligen avtryck i mig, men jag vet många som tyckt annorlunda.

Kommentera

