Månadens bok

Mathilda:

I februari var den bästa bok jag läste: ”I’d tell you i love you but then i’d have to kill you”. Den var så rolig att läsa och hade så bra karaktärer. Nästa bok i serien har jag redan beställt och jag hoppas verkligen att den når upp till mina förväntningar.

***

Johanna: 

Måndadens allra bästa bok, enligt mig, var Jokern. Den var så härlig att läsa, med alla
starka karaktärer som vävdes ihop och bildade en historia. Helt enkelt väldigt bra!
Även det att en ”misslyckad” person blir hjälten i boken, och inte den smarta, snygga och helt enkelt
”perfekta” människan. Det gör att det är enklare att se sig själv, det blir mer vardagligt och på så vis väldigt trovärdigt.

Kommentera

