Trailrar till böcker

Det kan vara så att jag bara har blivit mer uppmärksam, men den senaste tiden har jag sett jättemånga trailrar till kommande böcker.
Det var antagligen ”Shiver” av Maggie Stiefvater som var bland de första jag såg. Den är verkligen helt fantastik och musiken är så fin. Ännu en sak som jag tycker är bra med en är att det finns noter till som författaren har lagt ut. Den borde nästan alla som kan spela lite piano prova att spela eftersom den är jätterolig 🙂 Här hittar ni noterna.

Här är en trailer till en bok jag ser fram emot. ”Kär i kärleken” heter den och den kommer i maj:


/Mathilda

One thought on “Trailrar till böcker

Kommentera

