Osynlig bokhylla

Jag har hittat en väldigt häftig liten bokhylla som är helt osynlig. Perfekt brevid sängen för böckerna man läser för tillfället, eller kanske brevid favoritfotöljen. Passar egentligen överallt 🙂 

”Conceal Grande – Osynlig bokhylla, 1 st.
Minimalism när den är som bäst! En bokhylla som helt försvinner när den täcks med böcker.
Hyllan är gjord i L-formad metall. Den är cirka 16.5 cm djup och 14 cm hög, så det krävs att man staplar några böcker för att det ska framstå som om den ”svävar” helt fritt. ”

Den finns att köpa på Bluebox: http://www.bluebox.se/showinfo.asp?id=a06505&method=search

/Johanna

8 thoughts on “Osynlig bokhylla

  1. Den är jättesöt. Jag har en liten dröm om att någon gång i livet ha en vägg med sådana hyllor utplacerade lite här och där. Tänk en hel vägg med svävande böcker!

  2. En sån har jag bredvid min säng!
    Där sparar jag mina favoritböcker och det funderar samtidigt som ett litet litet nattbord.
    Finns även på designtorget.

Kommentera

