Vi får väl se…

Jag vet inte hur många gånger jag har sett den här boken och tänkt: Ska jag läsa den? Av någon anledning har det inte blivit av, väldigt konstigt.

Så nu har jag äntligen lånat hem Törst från biblioteket. Det är första delen i serien Vampire Academy och det känns lite som att alla har läst den för länge sedan. Utom jag.

Det ska bli spännande att se om jag tycker att den är bra eller inte. Det känns lite som att jag kommer tycka om den faktiskt, så jag hoppas på det.

/Mathilda

5 thoughts on “Vi får väl se…

  1. Ett mycket klokt val av dig att välja att läsa den! Vampire Academy är så sjukt bra,även om den första kanske inte är den bästa.(:

  2. Den serien är nog en bland dem bästa jag läst! 😀 Jag kan nästan lova att du inte kommer bli besviken. Håller själv på och läser fjärde delen för stunden 🙂

  3. En av mina absoluta favoritserier, även om jag inte fastnade för den på riktigt förrän när jag läst tredje boken, Shadow Kiss. Särskilt den, Spirit Bound och Last Sacrifice är o-troliga.

  4. Klokt beslut! Bästa vampyrserien! Själv läser jag om nr 5 (Spirit bound/Andens kraft) nu. Sedan väntar sista delen på engelska. Och i höst kommer spin off serien Bloodlines 🙂

  5. Jag läste den när den kom ut för då hade jag min twilight-period!
    Den är JÄTTEBRA!!!
    så läs den!(fast jag tycker skuggkysst är bättre)

Kommentera

