Bara sådär + Amigurumi

Nu tänkte jag, bara sådär (precis som rubriken säger), skriva en liten sak här. ”Trumvirvel” Väldigt spännande måste jag säga 🙂 :

Åhh vad härligt att det äntligen är vår på riktigt!!!

Nu kan man sitta ute på en bänk i solen och läsa en bok. Hur härligt är inte det!?

Och nu till det andra, som även det står i rubriken, nämligen Amigurumi. Läs mitt första inlägg här. Jag har börjat att göra en liten söt grön gubbe utifrån instruktioner. Boken jag använder heter, rätt och slätt, Amigurumi – virkade djur av Elsie Nilsson. Jag kan verkligen rekommendera den om någon av er är sugen på att testa. Det är väldigt enkla beskrivningar med bilder och text. Det krävs dock att man, sen tidigare, kan grunderna inom virkning. Det är lite synd. Men det är inte alls svårt att lära sig, bara roligt 🙂

/Johanna

Kommentera

