Månadens bok

Mathilda:

Hmm, ganska svårt den här månaden tycker jag. Så många bra böcker har jag läst. Det är nästan så att jag väljer Gallagher Girls 2, den var ju otroligt bra. Men det blir nog ”Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag” av Sara Ohlsson. Både för att den är så bra att den förtjänar att bli månadens bok och eftersom Gallagher girls 1 har varit det en gång.

Johanna:

Den här månaden är det helt självklart vilken som ska bli månadens bok, nämligen ”Mycket mer än så” av Sarah Dessen.  Den är bara helt underbar! En av de bättre böckerna jag har läst någonsin.

Kommentera

