Bokjuryn 2010

Ni glömmer väl inte att rösta om 2010 års bästa böcker på Barnens Bibliotek? Där skapar du som är mellan 0 och 19 år enkelt en inloggning och sedan röstar man på de fem böcker som man tycker har varit bäst år 2010. Röstningen pågår fram till 13 april någon gång efter väljs de bästa böckerna ut.

Förra året röstade jag och någon månad efter prisutdelningen för de bästa böckerna vann jag en bok eftersom jag hade röstat. Alla som röstar är nämligen med och tävlar om bokpriser och kan därmed vinna.

Så glöm inte det, tryck HÄR för att komma till sidan.

/Mathilda

3 thoughts on “Bokjuryn 2010

  1. Hej, vi kommer att tipsa om din tävling, kul att du gillar vår blogg:)
    Bra att du frågade, märkte att den hade fallit bort.
    Nu kan du kan följa den via email genom ”Prenumeration via epost” längst ner bland ikonerna i högerkanten.

  2. Jag studerar till lärare och har under våren gjort min praktik i en åk 2 där vi arbetat med Bokjuryn ca en och en halv timma i veckan. Barnen har läst en massa och ser med spänning fram emot att få rösta. Jag kommer att berätta mer om det på min blogg.

Kommentera

