TWTWB på bio

För ett tag sedan skrev jag om att SF hade valt att inte visa Tomorrow when the war began. Nu har jag sett att den faktiskt visas på Facklan i Kungsbacka! Detta tycker jag dock var lite konstigt eftersom jag gick in på deras hemsida och tittade efter den för ett tag sedan. Då stod det inget alls om att den skulle visas. Nu gör det i alla fall det så ni som har vägarna förbi tycker jag verkligen ska se den.

Även Spegeln i Malmö har jag hört visar den.

Är det någon som vet fler ställen där den visas?

3 thoughts on “TWTWB på bio

    • Det verkar jättekonstigt, det känns som att det hade varit troligare att den visades där än någon annanstans.

Kommentera

