Ett litet smakprov

Som jag tidigare har nämnt så ser jag otroligt mycket fram emot att Forever ska komma ut, (sista delen i The Wolves of Mercy Falls). Men det är faktiskt nästan så att jag ser lika mycket fram emot trailern till boken. Tidigare har ju Maggie Stiefvater gjort helt fantastiska trailrar med musik hon har skrivit själv. Musiken till Shiver-trailern spelar jag för övrigt fortfarande på piano då och då.

Nu har i alla fall Maggie Stiefvater lagt ut en video där hon spelar en del ur musiken i den kommande trailern. Jag är absolut är nöjd med det jag har hört. Så otroligt fin! Jag längtar om möjligt ännu mer till trailern efter det här. Den kommer säkert bli helt fantastisk.

/Mathilda

One thought on “Ett litet smakprov

Kommentera

