Läsarnas finaste ”bokböcker”

Här kommer ett litet inlägg med läsarnas allra finaste bokböcker. Tack för era tips! 🙂

Jag hoppas det var dessa du menade med ”Vampire Diaries” brittiska omslag. I vilket fall som helst tycker jag de är väldigt fina. Ni får ursäkta mig om där inte finns någon inbördes ordning alls, jag bara plockade tre stycken 🙂

Dessa tyckte en läsare var fina och bra för att de hade någonting med handlingen att göra. Jag håller helt med. Fint när det är en svart bakgrund (precis som Vampire Diaries med).

The Hunger games-seriens böcker tyckte en läsare var fina. Jag håller med även där 🙂 Tror jag håller med om allas val.

Sarah Dessens böcker, sommriga och fina.

Fortsättning följer inom de närmsta dagarna 🙂

Tack åter igen för era fina bidrag, det finns så väldigt många fina böcker 😀 Ni får gärna komma med nya bidrag om ni vill det, det är bara roligt!

/Johanna

One thought on “Läsarnas finaste ”bokböcker”

  1. Lite sent, men här kommer ett tips på en ”bokbok” som jag gillar.
    Det är Matched av Ally Condie, jag har inte läst den, men ska göra det någon gång. Men omslaget gillar jag, häftigt och väldigt snyggt, hoppas boken är bra också 🙂

    Snygg och bra blogg ni har! 😀
    Här bloggar jag om ungdomsböcker:
    http://bokclara.blogspot.com/
    Ha det bäst!

Kommentera

