Don’t judge a girl by her cover

Författare: Ally Carter
Serie: Gallagher girls #3
Se även: första och andra delen.

Det är så kul när man har läst massvis med bra böcker i rad. Det har jag gjort nu ett tag och den här var inget undantag.

Fortfarande tycker jag att det är otroligt roligt att läsa böckerna i den här serien. Språket är så underhållande med alla olika citat som jag hittar lite överallt. Jag har till och med börjat skriva ner de citat som jag gillar, och det är lika roligt att se dem efter att ha läst klart boken.

Det känns dock som att själva historien inte gick framåt speciellt mycket i den här boken. Det är så många frågetecken kvar, både nya för den här boken, men även som är kvar sedan tidigare böcker. Det borde vara dags för lite svar snart tycker jag. Får hoppas på det i nästa bok: Only the good spy young.

/Mathilda

One thought on “Don’t judge a girl by her cover

  1. Thilda, jag hittade den! Ohh, fanns så många böcker. Många engelska böcker också! Tummen upp, fast de flesta hade de inte inne, de jag ville ha. Köpte inget, men nästa gång jag åker till stan, ska jag absolut köpa en bok på den bokhandeln.

Kommentera

