Läsarnas finaste bokböcker del 2

Hitta del 1 här.

Ja nu kommer fortsättningen på era fina bokböcker. Titta och njut!

Beastley av Alex Flinn som kom ut den 18 april.

 

De utvalda av Kristina Cashore. Var osäker vilken som menades så jag plockade båda två. De är båda fina på sina sätt 🙂

Fallen ängel av Becca Fitzpatrick. Jag håller med om att denna är, kanske inte fin, men lite häftig eller mäktig eller någonting i den stilen.

Cirkeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren. Lite samma stuk om den förra. Denhär boken äger jag själv och jag håller helt med om att detta är en härlig bok med fint omslag.

   

Alla Harry Potter-böckerna och de två första Vargbröderböckerna är tecknade av en tecknare vid namn Alvaro Tapia. En av våra läsare tyckte att han var väldigt duktig och jag håller med!

Boktjuven av Markus Zusak är även den fin 🙂

Tusen strålande solar av Khaled Hossein. Den var riktigt vacker!

Och sist men inte minst, Shiver, Linger och Forever, önskade av ingen mindre än Mathilda här på bloggen. De är så fina ihop tyker jag 🙂

Det var allt om fina bokböcker 🙂 Tack för era bidrag!

/Johanna

Kommentera

