Jag saknar dig jag saknar dig

För några månader sedan läste jag Jag saknar dig jag saknar dig av Peter Pohl och Kinna Gieth. I september kommer den även som film.
Boken handlar om enäggstvillingarna Cilla och Tina. En dag dör Cilla i en bilolycka och Tina blir kvar ensam utan Cilla.

Jag har för mig att jag tyckte att boken var rätt så bra, men inte den bästa jag läst direkt. Jag kommer ändå ihåg den väldigt tydligt, historien var väldigt sorglig men ändå fin på något sätt.

Filmen verkar bli riktigt bra. Här är en trailer till den:

/Mathilda

Kommentera

