Forever har kommit ut!

Idag så kom boken Forever av Maggie Stiefvater till mig på posten! Det är så länge jag har sett fram emot den och det ska bli väldigt spännande att börja läsa. Jag har faktiskt ingen aning om hur den kommer att vara. Första delen, Shiver, tyckte jag jättemycket om, och Linger var lite småseg. Men jag tycker, som jag nämnt innan, om själva bokböckerna minst lika mycket som historien så det är kul att bara ha den, för den passar så bra ihop med de andra böckerna i serien.

Så jag vara bara tvungen att ta lite kort på alla tre böckerna i trilogin för att alla nu finns ute:)

2 thoughts on “Forever har kommit ut!

Kommentera

