En bok som inte släpper taget

För lite mer än en vecka sedan läste jag en bok som jag inte kan släppa riktigt. Och det känns verkligen inte som att det bara var en vecka sedan jag läste den, snarare två månader, minst. Jag kommer hela tiden att tänka på den. Passande nog är det Hon släpper dig aldrig.

När jag precis hade läst den så tyckte jag att den var väldigt bra, men kanske inte en ny favoritbok direkt. Jag tror att det var för att jag blev lite uppskrämd av den:).
Redan någon dag efter jag hade läst klart den så började jag ändra mig. Jag kom att tänka på delar av den vid massa olika tillfällen och så har det fortsatt, det går inte att sluta tänka på den. För mig blir den bättre och bättre för varje dag som går. Nu så minns jag den som otroligt bra, till och med en ny favorit för mig. Så jag kände för att ta upp den igen eftersom jag bara skrev att den var ”jättebra” i min recension. Den är extremt, otroligt bra!

Och förresten, så tänkte jag bara tacka Sofie på Sofies bokblogg eftersom det nog var hon som fick mig att läsa den när hon nämnde att den var väldigt bra:)

Det här är en sådan bok man inte vill missa, även om den är lite skrämmande då och då så är den superbra!

/Mathilda

One thought on “En bok som inte släpper taget

  1. Jag kollade efter nu, och det var tre år sedan jag läste denna bok, ändå hajar jag till varje gång jag ser den, och går jag förbi den på bibblan så verkar den alltid ta stor plats i bokhyllan. En bok jag verkligen inte släppt! (mycket passande titel!) Kanske har jag upphöjt den lite för mycket, kanske skulle jag inte gilla den så mycket idag, men när du skriver såhär blir jag sugen på att läsa den igen, för att se om den är så bra som jag minns 🙂
    Ha det fint, och tack för länkningen! 🙂

Kommentera

