Mitt perfekta liv

Författare: Sarah Dessen
Orginaltitel: The truth about forever
Se även: Mycket mer än så, What happened to goodbye

Jag tror inte det går att hitta en bättre bok, det är näst intill omöjligt!!

Den är fylld av så bra och kloka tankar och allt är så genomtänkt och smart hela tiden.

Alla böcker jag har kommer att blekna bort nu när jag har läst denna.

Det går inte att överträffa.

Inget jag skriver beskriver hur bra den verkligen är så nu säger jag inte mer. Läs den bara!! På engelska eller svenska, vilket som. Bara ni läser den, den får inte missas!!

/Johanna

P.S. ”Jag-vill-inte-läsa.någon-annan-bok-nu-för-den-kommer-inte-att-vara-lika-bra-bu-ää-ää-ää-ää”-sjukan kan förekomma, men de är det värt!

Jag tänkte komma med en bättre recension när jag har smält min hysteri över hur bra den är (det lär dröja sisådär 38 år och 6 månader) för nu är det enda som kommer upp i huvudet på mig ”DEN ÄR BÄST!!!” Så, som sagt, sen kommer det en bättre recension. Håll ögonen öppna så kan ni, som inte har läst den själva, få reda på varför jag tycker den är så otrolig.

D.S

4 thoughts on “Mitt perfekta liv

  1. Åh, den är ju så himla underbar! Roligt att du älskar den lika mycket som jag gör (kanske tillochmed mer), men jag måste säga att min förälskelse har minskat lite sen jag läste den- men den är fortfarande väldigt väldigt bra 🙂

  2. Okej, tyckte den var helt okej. Dock var den ju inte så där hysteriskt bra. Kul att du tyckte den var as bra i alla fall 😀
    Hatar när man läst sådan där böcker och vet att inget kommer att vara lika bra på ett tag. Hade en sådan läs svacka efter att jag läst om the mortal instrumenst i julas. Det var hemskt, vill inte läsa något annat. Allting annat sög xD

Kommentera

