Läsarnas favoriter

Allt för min syster – Jody Picoult
Armlös, benlös men inte hopplös
– Mikael Andersson
Beastly – Alex Flinn
Boktjuven – Markus Zusak
Cirkeln – Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren
City of Bones – Cassandra Clare
Einstens fru – Liv Strömquist
En flicka som kallas Alice – Kristin Hannah
Ett nytt liv på köpet – Emma Granholm
Fittstim – B.la. Linda Skugge och Belinda Olsson
Frost – Meggie Stiefvater
Harry Potter (och dödsrelikerna) – J.K Rowling
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann – Jonas Jonasson
Här ligger jag och blöder – Jenny Jägerfeld
Imorgon när kriget kom – Johns Marsden
Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag – Sara Ohlsson
Slutet på historien – Graham Green
Syskonkärlek – Katarina von Bredow
Tankeläsaren – Kristin Cashore
The last song – Nicholas Sparks
The Hunger Games – Suzanne Collins
Tracys Hämnd – Sideny Sheldon
Twilight – Stephenie Meyer
Vad mina vänner inte vet – Sonya Sones
Vampire Academy Richelle Mead

 

One thought on “Läsarnas favoriter

  1. Jag läser till lärare o har precis hittat er blogg. Jag tänkte väl att det fanns bokbloggar. Kanske kikar förbi här då o då för inspiration! (:

Kommentera

