Sista dagen

Nu är det sista dagen på sommarlovet och jag tycker det känns som att det har gått hur snabbt som helst. Men ändå helt okej att skolan börjar igen:)

Jag kom bara att tänka på hur otroligt mycket bra böcker jag har lyckats hitta den här sommaren. Till exempel: City of Bones, Trasig soppa, Hon släpper dig aldrig, Helena och Between shades of gray för att bara nämna några av de jag tyckte var superbra. Dessutom har jag fortfarande vissa jag inte recenserat som jag tycte jättemycket om. Jag har inte hunnit skriva om varken Sanningen om Alice eller Hex Hall och båda är nya favoriter för mig!

/Mathilda

Kommentera

