Min vill-läsa-någon-gång-i-framtiden-lista

Det ska sägas, detta är en lista som jag började med igår. Jag kände att det var nödvändigt för annars kommer jag inte ihåg alla böcker jag funderar på att läsa. Så här är en del av de böcker jag vill läs någon gång i framtiden, som titeln säger (:

100-åringen – Jonas Jonasson
Animalfarm – George Orwell
Det stora huset – Nicole Krausse
Driver dagg faller regn – Margit Söderholm
Offensiv röd nunna – Monica Zak
Kura skymning – Josefin Roos

/Johanna

(Jag körde lite wild and crazy med storleken på bökerna där, kunde inte få det rätt)

4 thoughts on “Min vill-läsa-någon-gång-i-framtiden-lista

  1. Om du vill läsa ”Det stora huset” någon-gång-i-framtiden tycker jag absolut att du ska sätta upp ”Kärlekens historia” (samma författare) på listan också. Sååå bra!

Kommentera

