Shoo Bre blir film

Har förstått, tack vare Tonårsboken, att Shoo Bre ska bli film. Jag får lite dåligt samvete över att jag skrev att jag tyckte att det var en av de sämre böckerna jag har läst. Det verkar vara så många som faktiskt tycker om den och jag personligen tycker att det är en bra story i grunden. Men min bild av Shoo Bre är inte på topp, därför tycker jag är jättebra att den ska bli film (troligtvis). Då kan jag ge den en chans till. Och vem vet, efter det kanske jag faktiskt läser klart boken.

/Johanna

Kommentera

