Extremely loud and incredibly close blir film, bättre kan det inte bli!

Jag är lycklig! Extremely loud and incredibly close kommer på bio den 2 mars 2012. Det kan inte bli bättre. Sherlock holmes 2, Simon och ekarna, Hungergames och denna. Det är grymt! Tror jag behöver skaffa ett sånt biokort ändå, så att man får lite poäng, för det kommer bli många biobesök framöver.

Över till filmen igen, jag är som sagt överlycklig över att den filmatiseras. Denna fantastiska bok. Det blir julafton många gånget både i år och nästa år.

Jag lyckas inte få in trailern här så gå in här och se den istället: http://www.imdb.com/title/tt0477302/

Åh, jag får rysningar, den verkar riktigt otroligt fantastiskt magnifikt jätte bra!!

One thought on “Extremely loud and incredibly close blir film, bättre kan det inte bli!

Kommentera

