Äntligen!

Nu har jag äntligen köpt de böcker jag har pratat om så länge. Det blev inte riktigt som jag tänkte från början, det blev bara tre, men jag är jättespänd på att få läsa dom 😀 Tycker att alla tre verkar jättebra så jag har ganska höga förväntningar.

 

 

 

 

 

Everything is illuminated –Jonathan Safran Foer

Samma författare som till Extremely loud and incredibly close, vilken är en av de bästa böcker jag har läst, och det säger jag inte bara, det är verkligen så! Därför vill jag väldigt gärna läsa denhär.

The perks of being a wallflower – Stephen Chbosky

Den här boken har jag aldrig hört om innan vilket gör det hela än mer spännande. Fick tipset av Tonårsboken på Twitter.

The maze runner – James Dashner

Tipsade ni mig om här på bloggen. Vill väldigt gärna läsa denna också.

Gemensamt för alla tre är att de är på engelska och att jag aldrig har hört om de innan, roligtroligtroligt:D

/Johanna

3 thoughts on “Äntligen!

Kommentera

