Tillbakablick

Jag fick nyss syn på den här bilden som jag gjorde i våras. Lite kul tycker jag att det är, att i våras, så kändes det som evigheter tills de skulle komma ut. Och nu har jag läst allihop:) Det måste betyda att hösten snart är slut. Dags att börja kolla på vårböcker snart kanske?

När jag gjorde den minns jag att jag mest såg fram emot Strimmor av hopp och Välkommen hem. Speciellt stora förväntningar hade jag inte på Flyga högt, men den visade sig vara superbra. Så om ni inte har läst dem ännu, är det ett litet tips:D

/Mathilda

Kommentera

