Filmer framöver

Vi har fått en kommentar (tack!) om att The perks of being a wallflower, den bok jag köpte förra veckan, ska bli film under 2012. Vilket filmår! Jag hittar inget om vilket datum den kommer här i Sverige, det enda jag hittar på IMDb är att den släpps den 28 september i Norge. De kanske är någon gång under samma tid för oss i Sverige också?

2011:
9 December – Simon och ekarna
16 December – Sherlok Holmes: A game of shadows 

2012:
2 Mars – Extremely loud and incredibly close
23 Mars – Hunger Games
???? – The perks of being a wallflower
December – The Hobbit

Jag har gått runt och tänkt att det är jättemånga filmer som kommer 2012 men nu kommer jag bara på tre…Är det någon jag har missat?

/Johanna

7 thoughts on “Filmer framöver

Kommentera

