Månadens bok: November

Johanna:
Den här månaden var valet inte alls svårt. Självklart blir det Extremely loud and incredibly close! Om ni går in på min flik kan ni se hur mycket jag tycker om den, men det är i alla fall ungefär såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
ååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhäääääääääääääääääääääää
äääääärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mycket.

Mathilda:
Den här månaden har jag varken läst speciellt många böcker, eller någon som var superbra (förutom Hunger Games som var omläsning). Så lite svårt att bestämma månadens bok… men jag tänker att det blir Anna and the French kiss av Stephanie Perkins. Även om jag läste den i somras recenserade jag ju inte den förrän i november så jag tycker att det räknas:)
(Det tycker jag med!/Johanna)

2 thoughts on “Månadens bok: November

Kommentera

