13:e december

Dagens lucka blir en kompott av olika saker, jag gör en nummerlista för att strukturera upp det lite fint:

  1. Hoppas ni får en mysig Lucia-dag!
  2. Igår satt jag och läste lite gamla inlägg och hittade det här. Nu har jag skapat ett konto där och det är hur bra som helst! Jag är inne i en period då jag bara ser engelska böcker med vilket gör att sidan passa grymt bra nu. Bara igår hittade jag fem böcker jag aldrig har sett innan som jag väldigt gärna vill läsa.
  3. Missa inte vår tävling! Och om ni inte vill vara med och tävla får ni väldigt gärna kommentera ändå så kan vi se vilka böcker ni har tyckt vart bäst i år:)
  4. Slutligen: KLICKA HÖR FÖR ATT ÖPPNA DAGENS LUCKA. Bläddra fram till 54:40 och kolla därifrån och framåt. Det är så man får gåshud! Särskilt vid 55:00!
Kommentera

