Julläsning

Hoppas ni har haft en god jul allihop!
Nu börjar en härlig tid med mycket läsning för min del, kanske för er också? I julklapp fick jag b.la. Stolthet och fördom samt ett presentkort på Adlibris. Stolthet och fördom har jag velat läsa länge men det har inte blivit av, men nu ska jag läsa den. Jag ser fram emot det. Sen ska jag även uppdatera min bokhylla lite samt sätta upp en ny takhylla. Spännande!

Min läslista över jul ser ut såhär:

Boktjuven – Markus Zusak
Stolthet och fördom – Jane Austen
The scorch trials – James Dashner

Sen skulle jag väldigt gärna vilja läsa:

The perks of being a wallflower – Stephen Chbosky
Everything is illuminated – Jonathan Safran Foer

Sen vill jag bara tillägga att jag just nu läser Boktjuven och att den är helt fantastisk. Jag vet att jag har sagt det om många böcker nu den sista tiden men det är verkligen sant. Jag har hört mycket gott om den men att den var så bra kunde jag inte föreställa mig.

/Johanna

2 thoughts on “Julläsning

Kommentera

