Phoenix bok

Författare: Eden Maguire
Förlag:Bokförlaget Semic
Serie: Beautiful Dead #4
Se även: Jonas bok, Arizonas bok & Summers bok

Läs om vad den handlade om HÄR.

Jag har varit lite långsam med att recensera den här boken, så nu har det gått några veckor sedan jag läste ut den. Jag tyckte i alla fall att den var helt okej, men inte mycket mer. Lite spännande då och då kanske, men det känns inte som att den skiljde sig så mycket ifrån de andra i serien.

Om jag ska vara helt ärlig kommer jag inte ens ihåg hur den slutade, jag minns knappt vad den handlade om. Jag bryr mig egentligen inte speciellt mycket om det heller. Den gjorde alltså inget stort intryck på mig och jag kan tyvärr inte rekommendera den.

/Mathilda

One thought on “Phoenix bok

Kommentera

