Månadens bok: December

Mathilda:
Den här månaden har jag inte läst så väldigt många superduperbra böcker. Men en riktigt bra har jag i alla fall läst, och det är The Scorpio Races av Maggie Stiefvater. När jag läste den tyckte jag att den var otroligt bra, och nu när jag tänker tillbaka på den minns jag den som ännu bättre.

Johanna:
December har varit ganska tom när det gäller recensioner ifrån mig. Jag har recenserat … en bok. därför är det självklart att denna bok blir månandens bästa. Däremot är denna enda bok väldigt bra. The maze runner var både spännande och läskig.

Kommentera

