Hypable

Ett litet tips på en hemsida blir det idag. Jag kom att tänka på att jag nog inte har skrivit något om Hypable här. Det är i alla fall en hemsida som jag upptäckte genom mugglecast och som är skriven for fans by fans.

Hypable är en hemsida som uppdaterar varje dag med nyheter om extremt många filmer och serier. I princip alla aktuella filmer och tv-serier är med, dessutom kan man läsa om böcker och musik. Det bästa är att man själv kan bestämma vilka kategorier man vill följa, så man behöver inte läsa om allt.

Det finns även sju olika podcaster som alla handlar om olika saker. Exempelvis om The Hunger Games, Harry Potter,  Twilight och allmänt om biofilmer.

En superbra sida tycker jag och om ni inte har varit inne där föut tycker jag absolut att den är värd ett besök:)

KLICKA HÄR

/Mathilda

2 thoughts on “Hypable

Kommentera

