En gång en gång till

En av de allra första omläsningarna för min del (om barnböcker samt böcker jag inte läst hela första gången räknas med) har nu ägt rum! Fantastiskt! Och vilken bok är det inte om inte En gång. En gång en gång till.

I vanliga fall läser jag aldrig om böcker eftersom det finns så mycket andra böcker jag vill lägga tiden på och jag tycker det är tråkigt att veta vad som ska hända. En gång blev undantaget. Det roliga är att den blev ännu bättre andra gången, ungefär som en tårta dagen efter. Kanske att jag börjar läsa om mina favoritböcker, jag ska fundera på det. I alla fall visar det på att ni som inte läst den än absolut borde ge den en chans.

/Johanna

One thought on “En gång en gång till

  1. Jag tycker som du annars också att det finns så många andra böcker man vill läsa så det finns ingen tid till om läsning, men även jag har funderat på att läsa om några böcker jag älskade när jag va yngre!

Kommentera

