Månadens bok: Januari

Mathilda:
Det är inte så svårt att välja den här månaden. Jag läste nämligen Lola and the boy next door av Stephanie Perkins och den känns ganska självskriven som månadens bok. Jag kan absolut tänka mig att läsa om den i framtiden:)

Johanna:
Som sagt så har jag inte läst så mycket nu i Januari, men månadens bok är ändå absolut väl värd. Boktjuven av Markus Zusak är en fantastisk bok som jag tycker att alla ska läsa någon gång! 🙂

One thought on “Månadens bok: Januari

Kommentera

