Bokrea 2012

På förra årets bokrea hittade jag nästan inga böcker alls, men det känns redan som att det kommer bli ändring med det i år. Jag var nyss inne och kollade på adlibris, och jag hittar redan jättemycket kul, och vissa för bara en tjuga!

Här är några böcker jag kan rekommendera ur bokrea-böckerna. Klicka på bilderna för att komma till böckerna. (utom Audrey, för den ville inte samarbeta…)

Den här superfina klassikerboxen köpte jag förra året för 400 ungefär. Detta året kostar den bara 179!! Känns sådär… men ni som inte har den kanske skulle passa på nu?

Det kanske är inte helt okänt att både jag och Johanna tycker att Hungerspelen är en av de absolut bästa serierna. Den här boken finns att köpa för bara 75 kronor, och det är inte bara första boken i serien, utan ALLA TRE! Perfekt om man inte har läst dem, eller bara vill ha dem i bokhyllan.

Den här boken har jag inte recenserat, men jag tycker att den är så underskattad. Jag hade nästan inte hört om den alls när jag läste den, och den är jättebra:D KLICKA HÄR

Cirkeln är, till skillnad från Audrey då, inte speciellt okänd. Så mycket prat det har varit om den här boken det har varit!

Eller varför inte passa på och köpa Harry Potter 1-4?

Andra bra böcker:

One thought on “Bokrea 2012

Kommentera

