The Kill Order (The Maze Runner prequel)

Kanske får man nu svar på alla frågor som väcktes i The maze runner? Jag har inte läst mer än den första boken men jag har den andra (Jag ska inte säga något om att jag kommer att läsa den snart för det kan jag inte hålla, bara att jag HOPPAS att jag kommer ge den tid snart! Jag är väldigt sugen på att läsa den!) och väntar på att den tredje ska komma i paperback. Därför vet jag inte om man får svar på vad som hände huvudpersonen innan han kom till labyrinten. Däremot verkar det inte så eftersom The kill order antagligen kommer att berätta det!I vilket fall som helst är det väldigt spännande att The kill order snart kommer ut! 😀

/Johanna

One thought on “The Kill Order (The Maze Runner prequel)

Kommentera

