Ljudbok

Tack för alla fina kommentarer gällande ”Ljudbok eller?”! Det verkar vara många som gillar att lyssna på ljudbok, vad roligt! Därför började jag lyssna på en igår, nämligen Watership Down (Den långa flykten). Det är väldigt behagligt och vilsamt, att lyssna på en uppläst bok gör mig avslappnad. Jag har även länge tänkt läsa boken men jag har aldrig kommit till skott men nu äntligen!

Jag ska absolut börja lyssna på ljudböcker mer i min vardag och inte bara vid resor eller när jag är sjuk! Jag har till och med gjort en liten lista på ljudböcker jag vill lyssna på;

Shiver – Maggie Stiefvater
The host – Stephenie Meyer
Guldkompassen – Philip Pullman

/Johanna

One thought on “Ljudbok

Kommentera

