Glee

Den senaste tiden har jag sett på Glee, tack vare Mathilda! Hon berättade för ett tag sedan att hon hade börjat se på säsong 1 och att hon tyckte det var riktigt bra. Först var jag skeptiskt, jag minns när det skulle sändas första gången. Då läste i tidningen om en kör med nördar/töntar som alla coolingar på skola skulle reta. Jag var inte överdrivet lockad av det. Nu är jag helt omvänd, det är jättebra! Bra musik och rolig handling! Jag rekommenderar det verkligen, till alla.

/Johanna

3 thoughts on “Glee

Kommentera

