Bokstödsjakt

Igår invigdes min alldeles nya bokhylla, ett 2,5m långt hyllplan HÖGT uppe på väggen. Mitt rum är förhållandevis litet vilket betyder att jag behöver utnyttja all väggyta som finns att tillgå. Det betyder också att för att kunna använda denna hylla behöver jag bokstöd. Därför har jag suttit en stund nu och spanat efter just bokstöd. Jag vill inte ha de vanliga raka som knappt syns utan något lite speciellt där bokstödet i sig sticker ut.

Riktigt häftigt, absolut en möjlig kandidat.

Också lite roligt. Stackarn ser däremot lite trött ut, kanske får dåligt samvete av att han står där och kämpar med att hålla upp mina böcker…

Inte jättespännande men fina. Jag tror de skulle vara snygga med
tanke på att hyllan är så lång.

Oj, det var faktiskt ofantligt gulligt!

Jag tror att jag spånar vidare ett tag till…

/Johanna

3 thoughts on “Bokstödsjakt

Kommentera

