Problemet löst

Tack för alla fina kommentarer till inlägget ´Hjälp!´! Det känns mycket bättre nu när det verkar som att många av er tänker likadant. Jag får dock väldigt dåligt samvete över att jag ser det som ett problem när det finns krig och svält i värden. För att det skulle kännas lite bättre gav jag 10: – till SOS Barnbyar när jag beställde ifrån Adlibris förra gången. Klent försök men det var ändå något. Efter det fortsatte jag mitt grubbel över hur jag skulle göra. Men det behöver jag inte längre! Tack vare er har allt löst sig:D

Ert förslag med att låna boken ifrån biblioteket och sedan köpa den version som passar ihop med de andra två när den kommer ut är ett strålande alternativ, önskar att det hade varit min egen idé!

Jag vill även påminna er om att Inför Eurovision går nu på SVT 1 klockan 21:00. Bör inte missas!:D

/Johanna

2 thoughts on “Problemet löst

  1. Men Johanna, om du lånar den från biblioteket och sedan köper den också så kommer du väl i princip aldrig läsa den du köper?? Då har man en helt oläst bok i bokhyllan:)

    • Då får jag vänta ännu lite längre med att köpa boken så att jag sen inte får dåligt samvete av att ha en helt oläst bok i bokhyllan, för jag måste ju ha sista nu när jag har de två föregående!! Annars blir det inte snyggt, viktigt viktigt:)

Kommentera

