Planerat inköp

/Johanna

5 thoughts on “Planerat inköp

  1. Amy and Rogers epic detour vill jag också ha 🙂 fast hellre på svenska i så fall tror jag 🙂
    Insurgent tror jag att jag kommer vilja ha efter att jag har läst Divergent som jag först måste köpa 😉
    Kul med lite nya böcker i alla fall 🙂

  2. Jag har harft sådana problem med att beställa/köpa Insurgent. Adlibris har redan avbeställt min beställning två gånger. Nu hoppas jag på Bokus. Så att planera att i framtiden(om ett tag) köpa in den fuingerar förhoppninsgvis bättre än att göra det just nu!

Kommentera

