Ange rubrik här

Idag blir ett inlägg med blandad kompott. Först ska sägas att den bok jag läser nu är otroligt spännande! Efter att jag har skrivit klart här ska jag genast grotta ner mig i min fåtölj och läsa de sista 50 sidorna. Wihihoho. Sen ska sägas att parallellt med den läser jag även Miss Peregrine’s home for peculiar children men varje gång jag ska plocka upp en bok för att läsa blir det den andra. Varför? För att Miss Peregrine’s… är så läskig! Jag vågar inte riktigt läsa den, särskilt inte på kvällen innan jag somnar. Gjorde det misstaget en gång, med The Scorch Trials, och jag tänker inte göra om det!

Här blir det tvära kast, över till igår. Då släpptes nämligen Jellicoe Road på svenska av X-publishing. Jag har hört så otroligt mycket gott om boken så den står långt fram i min läsordning. Spännande värre!

För att komma in på ett annat spår är mitt planerade inköp nu genomfört så det blir spända dagar i väntan på Insurgent! Det finns så mycket spännande att läsa så jag blir helt matt. Och då är läsningen bara en liten del av allt det man gör varje dag. Hur ska det gå?

Glöm inte att vara med i vår tävling där vi lottar ut Eld samt två exemplar av Vanja och Ville! Tävlingen avslutas imorgon kl. 16:00 så passa på nu!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

/Johanna

2 thoughts on “Ange rubrik här

Kommentera

