Tävling (avslutad)

Tävlingen är nu avslutad

Nu är det dags för en tävling här på Bokgläntan!! Vi kommer att, i samarbete med Rabén & Sjögren, Bonnier Carlsen och Gilla Böcker lotta ut lite olika böcker. Hoppas att ni vill vara med i utlottningen!

De böcker vi lottar ut är:

  • 3 st signerade exemplar av boken Eld (av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren), tillsammans med en tygkasse.
  • 3 st exemplar av boken Amanda Hellbergs bok ”Jag väntar under mossan”.
  • Boken Sista Testamentet av James Frey.

Reglerna blir ungefär likadana som i våra senaste två tävlingar:) Kommentera detta inlägget och skriv vilken /vilka böcker du vill vara med och tävla om. För att få en extra lott kan ni som har en blogg även skriva om det där, så får ni två lotter. Glöm inte att länka till inlägget i er kommentar.

OBS! Svara även på frågan: Vilket datum startades Bokgläntan?

För att delta måste man ha adress i Sverige.

Tävlingen avslutas lördagen den 16 juni klockan 18.00😀

Lycka till!!

Uppdatering: Självklart går det också bra att mejla bokglantan[at]hotmail.com istället för att kommentera:)

/Mathilda & Johanna

Tävlingen är nu avslutad

70 thoughts on “Tävling (avslutad)

  1. Jag vill vara med och tävla om boken eld ur serien cirkeln tillsammans med en tyg kasse. Här är mitt svar på frågan ni ställde: bokgläntan Startades: 8-12-2010

  2. Pingback: Tävling hos bokgläntan, vinn Eld, bokkassar, Jag väntar under mossan eller Sista testamentet « BokBild

  3. Hej skulle så gärna vilja vinna boken eld!🙂 den här bloggen startade 26 december 2010! Skulle så gärna vinna! Puss och kram!

  4. Hej, jag vill gärna vinna Eld. Bloggen startades i December 2010. Bloggar om tävlingen om en stund🙂 /Sofie

  5. Hej jag vill gärna tävla om 3 ex av eld ( men egentligen räcker det bara med en ).
    Min adress : Tullinge, 14653. Email : Haboon98@hotmail.com ( kontakt mig genom ett mail )
    Bokgläntan startade 8-12-2010.
    Om jag vinner skulle jag bli jätte glad jag är reda ett stort fan av den första boken. Och jag står typ nummer 8 i väntelistan på bibloteket.

  6. Hej jag vill gärna tävla om 3 ex av eld ( men egentligen räcker det bara med en ).
    Min adress : Tullinge, 14653. Email : Haboon98@hotmail.com ( kontakt mig genom ett mail )
    Bokgläntan startade 8-12-2010.
    Om jag vinner skulle jag bli jätte glad jag är reda ett stort fan av den första boken. Och jag står typ nummer 8 i väntelistan på bibloteket.
    Jag skulle verkligen flippa ut om jag vann jag älskar verkligen den första boken och den andra måste vara lika bra eller ännu bättre.

  7. Hej. Jag vill tävla om ett signerat exemplar av Eld med tillhörande bokkasse..

    Bokgläntan startade 8-12-2010.

    MvH
    Leif Jacobsson
    Rådhusgatan 37
    85232 SUNDSVALL

  8. älskar såna här tävlingar, bokgläntan startades den åttonde december 2010. Om jag vinner vill jag ha Eld. Ni kan se mitt blogg inlägg om tävlingen på:
    boklus.bloggplatsen.se

  9. Gud så underbart! Har länkat er och skrivit info på min blogg (Blahblahblah blog). Vore fantastiskt att få ett ex av Eld. Blivit så sugen att läsa den efter första boken men tyvärr har den varit reserverad och allt på alla bibliotek nära mig…

    Bokgläntan startades: 8-12-2010

    Ha en bra dag och trevlig sommar!😀
    /Isabelle

  10. Hej, är supersugen på eld, (köpte cirkeln på bokrean och blev helt såld!)

    Bokgläntan startades 8 december 2010
    😉 fortsätt att läsa säger jag bara, mina lärare (går på gymnasiet) säger att vi ungdomar inte läser böcker längre – let’s prove them wrong!

  11. Jag har följt Amanda Hellbergs blogg i typ ett år och är helsåld på den och henne som person MEN har fortfarande inte läst någon av hennes böcker. Kanske för att jag är rädd att bli besviken… Kanske för att jag inte är jätteförtjust i skräck.

    Men jag är däremot barnsligt förtjust i ungdomsromaner. Och om nu fina Amanda skrivit en är det klart jag vill ha den i hylla.
    Så, jag väntar under mossen vore en ära att få vinna.

    /Nina

    ps. länk till tävlingen och svaret på frågan finns på min hemsida.

  12. 8 December 2010.
    Äääääälskar cirkel böckerna! Skulle jättegärna vilja vinna ett signerat exemplar av eld🙂

  13. Jag vill tävla om ”Jag väntar under mossan” (för man får väl bara välja att tävla om en av böckerna. Annars vill jag gärna tävla om ”Eld” också :)). Bloggen startades 8/12/2010, tror jag.

  14. Detta vill jag absolut vara med på! Önskar mig Amanda Hellbergs ”Jag väntar under mossan” om jag vinner. Bloggar självfallet om tävlingen också! Måste ju vinna den där boken som verkar såååå bra! Utgiven på mitt drömförlag dessutom!🙂
    Helena/Lovable

  15. Svaret på frågan är 8/12 2010. Så här skrivs det på kompetent.nu (http://kompetent.nu/tavling-i-bokglantan/):

    Här skall ni få höra – det tävlas i Bokgläntan! Man kan vinna bland annat Amanda Hellbergs nya ungdomsbok Jag väntar under mossan och Eld av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren. Jag gillar både Hellberg och Strandberg/Bergmark Elfgren och vill därför vinna båda!

    Så. Vänta inte på fler tävlande utan skicka mig böckerna per omgående :-)!

  16. Jag vill vara med och tävla om ett exemplar av Eld🙂
    Bokgläntans första inlägg skrevs 8 december 2010!

  17. Pingback: Tävlingsdags igen! « En sprucken rosa tekopp

  18. Hej! Skulle gärna vilja vinna Eld till min dotter, har ingen blogg.
    Tror ni startade 20101208
    HälsningarMariann

  19. Jag vill vara med! Hm, jag tror att jag skulle vilja ha, om jag vinner, Jag väntar under mossan!

    Och svaret på frågan då: Den 8/12-2010!

  20. Pingback: Pågående boktävlingar « I read quite a lot

Kommentera

