Favorite book in the series

Då kör vi igång temat då:D Kom även på att det kan vara bra att nämna det där med Spoilers. När vi skriver något som kan spoila så kommer vi självklart skriva det tydligt längst upp i inlägget. Om vi inte har skrivit det så är vi ganska säkra på att innehållet inte kommer att spoila någon:).

Min favoritbok i hela serien är antagligen 7:an – Harry Potter and the Deathly Hallows. Den är bara helt otroligt superbra! Ofta tycker jag att sista boken i riktigt bra serier kan ha svårt att nå upp till mina förväntningar (som brukar vara riktigt höga). Den här boken gjorde dock det, den överträffade dem till och med. Vi får dock se om det fortfarande är 7:e boken som är favoriten efter ännu en omläsning. Det kan ju ändras… även om jag har svårt att tänka mig det.

/Mathilda

Kommentera

