Least favorite book in the series

Detta är enkelt för mig. 3:an – Harry Potter and the Prisoner of Azkaban är den som jag har fastnat minst för. Jag har hört att många har just denna som favorit men förstår det inte alls. När det är ungefär 100 sidor kvar i boken brukar jag alltid tröttna på att läsa. När jag läste den en gång lade jag till och med undan den i någon månad innan jag kom mig för att börja läsa igen. Ändå menar jag såklart inte att jag inte tycker den är bra! 3:an är lika mysig och genialisk som de andra, men måste jag välja den jag tycker minst om blir det den.

/Mathilda

 

Kommentera

