Nicholas Sparks

En kompis till mig är väldigt förtjust i Nicholas Sparks och lättpåverkad som jag är har även jag nu hamnat i lite utan en Nihcolas Sparks-mani. Det komiska i det hela är att jag inte har läst någon av böckerna utan endast sett en av filmatiseringarna, nämligen The Notebook. En fantastiks film som ger mersmak. Därför har jag nu bestämt mig för att innan året är slut ha läst en bok av Nicholas Sparks. Borde inte vara allt för svårt att genomföra… Valet ligger mellan:

 Helt fantastiska omslag!

/Johanna

2 thoughts on “Nicholas Sparks

Kommentera

