Efterlängtad premiär

Snart är det premiär för tredje säsongen av en fantastisk serie som kommer att sändas på SVT sent i höst. De två första säsongerna har varit så bra så att jag, nu när de åter har visats på SVT inför säsong tre, har sätt en del av avsnitten igen. Några av er kanske vet vilken serie det är jag pratar om?! Jo, den brittiska dramaserien Downton Abbey. En av mina absoluta favoriter! Miljöerna, kläderna, karaktärerna. Flärd och glans, relationer och drama, sådär lagom av allt gottigt.  Därför är det väldigt kul att nya avsnitt snart visas. Jag längtar och väntar! När det är dags kommer jag att sitta klistrad vid TV’n, oh ja!

/Johanna

2 thoughts on “Efterlängtad premiär

Kommentera

